Nákupní rádce

FAQ - Často kladené dotazy

Nepřišel mi slevový kupón na první nákup.

Je možné, že se e-mail se slevovým kupónem schoval ve složce spamů či promo akcí. Zkontrolujte tedy nejdříve tyto složky. Pokud slevový kupón ani zde nenaleznete, kontaktujte nás na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz.

Slevový kupón mi nejde uplatnit.

Pokud se jedná o slevový kód na první nákup, tak tuto slevu lze uplatnit pouze při objednávce nad 1000,- Kč. Zkontrolujte tedy hodnotu objednávky bez dopravy, případně platnost slevového kódu, která je uvedena v e-mailu. Pokud však všechny podmínky pro uplatnění splňujete a stále vám nejde kupón uplatnit, kontaktujte nás na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz.

Chci změnit obsah objednávky.

V tomto případě nás co nejdříve kontaktujte na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz a my s vámi změnu obsahu objednávky vyřešíme. Objednávky expedujeme tentýž nebo následující den, proto je důležité nás kontaktovat co nejdříve, aby objednávka od nás neodešla.

Chci vrátit nebo reklamovat zboží.

Reklamaci a vrácení zboží je možné vyřešit prostřednictví našeho online formuláře, který naleznete ZDE.

Chci objednávku stornovat.

Stačí nás kontaktovat na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz a my manuálně vaši objednávku stornujeme.

Nefunguje mi platba kartou přes platební bránu GoPay

Pokud se vám platba přes platební bránu nedaří, tak vám v blízké době přijde e-mail s tlačítkem pro opětovnou platbu (zkontrolujte si také záložky spamu a promo akcí). Pokud vám platba stále nefunguje, kontaktujte nás na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz a my s vámi zkusíme problém vyřešit nebo změníme způsob platby.

Chci změnit způsob dopravy či platby.

Není třeba dělat novou objednávku. Stačí nás kontaktovat na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz a my vám se změnou dopravy či platby pomůžeme.

Chci změnit adresu doručení nebo výdejní místo.

Pokud chcete změnit výdejní místo, tak si nejdříve připravte adresu nebo jméno nového výdejního místa. Adresy výdejním míst můžete nalézt na těchto odkazech: Zásilkovna, Balíkovna, DPD Pickup. Pokud máte nové výdejní místo vybrané, nebo pouze chcete zmenit doručovací adresu, kontaktujte nás na 558 274 254 nebo prostřednictvím e-mailu na objednavky@natima.cz a změnu společně vyřešíme.

Váš e-mail je označen jako phishing, co to znamená?

Tento problém se vyskytuje především, pokud máte e-mailovou adresu gmail. V e-mailu často používáme odkazy na stránky třetích stran pro trasování zásilky, platební brány a podobně, což e-mailové schránky někdy mohou vyhodnotit jako phishing. Pokud se s tímto problémem setkáte, e-mail jednoduše označte jako "nejedná se o spam/phishing" a naše e-maily vám již budou chodit správně.

Co znamená datum "MFG" na některých produktech?

U některých produktů výrobce neuvádí datum spotřeby, ale pouze datum výroby (anglicky manufacturing - zkratka MFG). U těchto produktů obecně platí, že jejich datum spotřeby je přesně 2 roky od data výroby.