Vrácení a reklamace zboží

Potřebujete vaší objednávku z nějakého důvodu vrátit nebo vyreklamovat? Nevíte jak nám zboží zaslat zpět? Máme pro Vás systém, který Vám to ulehčí.

Zboží zabalíte a zanesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny, které máte po ruce. Platit nebudete nic.

  • Pokud se bude jednat o reklamaci, tak jakmile nám zboží dorazí na sklad, vrátíme Vám celou částku včetně dopravy zpět.
  • Pokud se bude jednat o vrácení, tak jakmile dorazí zboží na sklad, vrátíme vám částku za zboží zpět. Při vrácení zboží je zákazníkovi stržena doprava v částce 49 Kč z celkové hodnoty objednávky.

Jak to celé funguje?

  1. Vyplníte formulář níže, zda se jedná o "Vrácení zboží" nebo "Reklamaci" a po vyplnění Vám zašleme jedinečný vratkový kód.
  2. Vhodně zabalíte zboží. Můžete použít původní obal.
  3. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  4. Obsluze nahlásíte 8-místný vratkový kód, který je jedinečný pro náš e-shop. Ten Vám předem zašleme.
  5. Obsluha Zásilkovny na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepíte na zásilku.
  6. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze ji zpátky k nám do skladu.

Je to tedy zcela jednoduché, nemusíte nikde vyplňovat adresu a něco tisknout. Jediné co po Vás budeme chtít, je zboží zabalit a donést do Zásilkovny.

K úspěšnému vyřízení vašeho problému využijte formulář níže. 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení