Vrácení a reklamace zboží

Potřebujete vaší objednávku z nějakého důvodu vrátit nebo vyreklamovat? Nevíte jak nám zboží zaslat zpět? Máme pro Vás systém, který Vám to ulehčí.

Zboží zabalíte a zanesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny, které máte po ruce. Platit nebudete nic.

  • Pokud se bude jednat o reklamaci, tak jakmile nám zboží dorazí na sklad, vrátíme Vám celou částku včetně dopravy zpět.
  • Pokud se bude jednat o vrácení, tak jakmile dorazí zboží na sklad, vrátíme vám částku za zboží zpět. Při vrácení zboží je zákazníkovi stržena doprava v částce 49 Kč z celkové hodnoty objednávky.

Jak to celé funguje?

  1. Vyplníte formulář níže, zda se jedná o "Vrácení zboží" nebo "Reklamaci" a po vyplnění Vám zašleme jedinečný vratkový kód.
  2. Vhodně zabalíte zboží. Můžete použít původní obal.
  3. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  4. Obsluze nahlásíte 8-místný vratkový kód, který je jedinečný pro náš e-shop. Ten Vám předem zašleme.
  5. Obsluha Zásilkovny na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepíte na zásilku.
  6. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze ji zpátky k nám do skladu.

Je to tedy zcela jednoduché, nemusíte nikde vyplňovat adresu a něco tisknout. Jediné co po Vás budeme chtít, je zboží zabalit a donést do Zásilkovny.

K úspěšnému vyřízení vašeho problému využijte formulář níže.